jump to navigation

Kris hos Viking!!!!! mars 11, 2008

Posted by Familjens Överhuvud in Okategoriserade.
trackback

Nu är det kris! RIKTIG KRIS!! *snyftar*

Igår vankade jag av och an i lägenheten. Orolig som få. Kunde inte sitta stilla. Det kröp i kroppen och jag höll på att driva Kvinna till vansinne.

MIN DATOR ÄR SJUK!!!!

*gråter*

Laddade igår hem UltimateBootCD och körde under kvällen och natten några tester. Memtest visade att minnena funkar. CPU StressTest visade att processorn också mår fint. Då återstår det bara en sak:

MITT GRAFIKKORT ÄR SÖNDER!!!!!

*snörvel*

Som tur är har det inte kajkat ihop helt utan bara då jag ska spela. Inget mera CoD4 för min del… *störtbölar*

Ringde till företaget som tillverkat kortet och fick en adress som jag ska skicka det till på lagning eller utbytning.Eftersom kortet måste skickas iväg hela vägen till Tjeckien för det, betyder det att det kommer att vara borta i X antal veckor.

Hur skulle jag kunna leva utan min dator i veckor?! Svar: Omöjligt!
Hur ska Kvinna kunna leva med en datorlös Viking?!? Svar: Omöjligt!
Lösning på problemet: Beställer ett nytt grafikkort

Hoppas det kommer fort! Jag håller på att få abstinens här! Och det har bara gått 24h!! *skakar* M-å-s-t-e MÖRDA n-u!!! *gnyr* Det här kommer inte sluta väl…

Kommentarer»

1. Francisca - juli 17, 2013

I love your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself or did you hire someone to do
it for you? Plz respond as I’m looking to design my own blog and would like to find out where u got this from. many thanks

2. la house movers - juli 22, 2013

• When the driving history is reduced to zero and remains
at zero for twelve months, any future accumulation of points is treated being a new record.

Power and Associates Full Service Moving
Company Satisfaction Study award. A good amount of San Jose moving companies offer such services; all that you should
do is pick the one that you need and benefit the most from.


Lämna en kommentar