jump to navigation

Dundermedel februari 19, 2008

Posted by Familjens Överhuvud in Okategoriserade.
trackback

Stackars Viking har varit sjuk sen i torsdags.. *ynkar sig*  Igår hade jag fått nog. Igår for jag till min far. Igår rotade jag i min fars spritskåp. Igår lånade jag en flaska av min far.

Vi tog och stack iväg till tant A-L och flaskan följde med. Väl framme slits den upp. Fram med ett glas. Nu jävlar! Nu ska dom dö! Jävla baciller!

Häller upp lite i ett glas. Luktar lite. *hurvas*

Tar en liten klunk och känner hur hela ansiktet vrids om som när nån kramar ur en disktrasa. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! BLÄÄÄÄÄ!!!!!! GUD VAD ÄCKLIGT!!!

Jag hade just druckit whiskey!

För att få bort smaken från Whiskeyn, slet jag åt mig det enda ätbara som fanns på bordet: Ballerina. Så där satt jag… Whiskeyglaset i ena handen och Ballerinan i den andra. Är det inte så whiskey ska drickas??

Tycker lite synd om Kvinna. Hon vill gärna ha nån att findricka med lite då och då och nån sån har hon verkligen inte i mig.

Jag dricker varken rött, vitt eller mousserande vin. Inte heller öl, whiskey eller konjak. Jag har försökt. Det går obra. Det är helt enkelt superäckligt! Kvinna tycker att det är lite oVikinga-aktigt att sitta och dricka cider.. Stackars Kvinna. Hoppas hon inte skäms. 😉

Nå… Nu vidare till resultatet av min whiskeyprovning:

Då jag vaknade i morse var halsen faktiskt mycket bättre! Nu var problemet i snoken istället! Undra om man kan snorta whiskey?

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Lämna en kommentar